Escola El Bosc de la Pabordia C Riera de Mus, 19. 17001 Girona 972 94 13 85

Escola El Bosc de la Pabordia. C Riera de Mus, 19. 17001 Girona 972 94 13 85. C Riera de Mus, 19 17003 Girona mapa. Tel 972 94 13 85 Fax 972 94 13 86. Horari 9h 12,30h 15,30h 17h. Aquest any estem de celebració, portem 10 anys creixent i construïnt. Durant aquest curs anirem fent diferents actes per tal de celebrar els 10 anys de lescola. 10 anys dexperiències i aventures compartides, amistatsi molts aprenentatges! Una proposta ideada per DadàBarcelona,. EL DIUMENGE DIA 12 DE NO.

OVERVIEW

The site escolaelboscdelapabordia.cat currently has a traffic ranking of zero (the smaller the better). We have downloaded zero pages within the site escolaelboscdelapabordia.cat and found one website referring to escolaelboscdelapabordia.cat.

ESCOLAELBOSCDELAPABORDIA.CAT TRAFFIC

The site escolaelboscdelapabordia.cat has seen a alternation quantities of traffic for the duration of the year.
Traffic for escolaelboscdelapabordia.cat

Traffic ranking (by month) for escolaelboscdelapabordia.cat

Traffic ranking by day of the week for escolaelboscdelapabordia.cat

LINKS TO ESCOLAELBOSCDELAPABORDIA.CAT

Aprendre a llegir i escriure a lEducació Infantil

Dimecres, 13 de juny de 2012. Els estadis Waldorf i els 12 sentits. Els estadis Waldorf i els 12 sentits. Alba Vives, Almudena Rodríguez, Laura Robado i Anna Besora. Publicat per Anna Besora Soler.

WHAT DOES ESCOLAELBOSCDELAPABORDIA.CAT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of escolaelboscdelapabordia.cat Mobile Screenshot of escolaelboscdelapabordia.cat Tablet Screenshot of escolaelboscdelapabordia.cat

ESCOLAELBOSCDELAPABORDIA.CAT SERVER

We detected that the main page on escolaelboscdelapabordia.cat took one thousand six hundred and four milliseconds to download. Our crawlers could not discover a SSL certificate, so therefore our crawlers consider escolaelboscdelapabordia.cat not secure.
134.0.11.185

We discovered that this website is weilding the Apache server.

Escola El Bosc de la Pabordia C Riera de Mus, 19. 17001 Girona 972 94 13 85

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site escolaelboscdelapabordia.cat states the following, "Escola El Bosc de la Pabordia." I noticed that the website said " C Riera de Mus, 19." They also stated " 17001 Girona 972 94 13 85. C Riera de Mus, 19 17003 Girona mapa. Tel 972 94 13 85 Fax 972 94 13 86. Horari 9h 12,30h 15,30h 17h. Aquest any estem de celebració, portem 10 anys creixent i construïnt. Durant aquest curs anirem fent diferents actes per tal de celebrar els 10 anys de lescola. 10 anys dexperiències i aventures compartides, amistatsi molts aprenentatges! Una proposta ideada per DadàBarcelona,. EL DIUMENGE DIA 12 DE NO."

SEE MORE WEBSITES

Escola el Cim

Per què el Cim? Recursos digitals a primària. Recursos digitals per a la biblioteca escolar de secundària. Accediu a la web de la cooperativa. Entrevista educació infantil i primària. Moltes gràcies a tots i a totes! Unes colònies molt divertides! Vendredi le 9 mars, 4 élèves de 3ème, nous .

Escola Elcione T. Z. Barbalho Castanhal - Pa

Este espaço foi criado para divulgar as atividades desenvolvidas em nossa escola e também para ser um local de informação e troca de experiências entre os membros de nossa comunidade escolar e demais interessados. Domingo, 2 de dezembro de 2012. Confira o gabarito preliminar da 1ª fase do prise e prosel 2013 da UEPA.

ESCOLA ESTADUAL ELDORADO.

Este Blog tem por finalidade divulgar os trabalhos dos alunos, projetos, festas e promover uma interação maior entre a comunidade escolar. Terça-feira, 31 de maio de 2016. ATIVIDADES VANUSA PIROLI - OFICINA LOUSA DIGITAL. ATIVIDADES JOICE SCHULTZ - OFICINA LOUSA DIGITAL. AULA I CORES EM LIBRAS. AULA II NÚMEROS EM LIBRAS. AULA III ANIMAIS EM LIBRAS. APÓS A APRESENTAÇÃO DOS SINAIS DE ANIMAIS EM LIBRAS, OS ALUNOS IRÃO ATÉ.

Escola el Drac Escola concertada, Torrent Cooperativa Valenciana

Missió, visió, valors. Missió, visió, valors. Our Irish students pay a visit in Primary. FIRST DATES arriba al Drac! LES DONES SOM HISTÒRIA.

Electra A Escola do Profissional

Ensino Técnico Voltado para quem já concluiu o ensino médio ou que queira fazer em concomitância. Focado em preparar futuros técnicos projetistas aptos a trabalhar nas grandes empresas do ramo. Por que estudar na Electra um Curso Técnico? Cursos Técnicos Escolha um dos 7 cursos técnicos e visualize as próximas turmas. Peça um orçamento e receba um email com valores e informações. Próximas Turmas Escolha uma previsão de turma, preencha o formulário e entraremos em contato o mais breve possível.